کرمان؛

فروشگاه های چند منظوره در حال رشد هستند

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه اکنون بازار رقابت در سطح بین المللی گسترده است، گفت: فروشگاه های چندمنظوره در حال گسترش هستند و به سرعت جایگزین می شوند.

فروشگاه های چند منظوره در حال رشد هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، غلامعباس عربپور در سمینار تخصصی نشان تجاری در محل سالن اجتماعات شهید ایرانمنش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تجارت الکترونیک و بازارهای شبکه ای حضور گسترده ای پیدا کرده است.

وی افزود: با فرمول ها و عواملی که در اقتصاد وجود دارد محقق شدن ارتقاء صادارت و جایگاه ما در دنیا جزء همین مسائل از جمله تجارت الکترونیک و نشان تجاری و برندینگ بین المللی است.

وی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان یک سازمان بزرگ و با تکالیف بسیار خطیر است و در همین زمینه فعالیت ها و اقداماتی شده است.

عرب پور با اشاره به اینکه اکنون تجارت تغییر کرده است، ادامه داد: اصل تجارت بر پایه رقابت است و برخی اعتقاد دارند که رقابت بیرحم است و برخی دیگر رقابت را سازنده می دانند.

سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار کرد: اکنون در حوزه صنفی از آن خرده فروشی ها گذشته ایم و در حوزه تجارت هم به صورت انفرادی فعالیت کردن تمام شده و دنیا فرد را نمی شناسد، بازار تجارت و دنیای تجارت کنسرسیوم را می شناسد.

عربپور تصریح کرد: فروشگاه های چند منظوره و زنجیره ای به شدت در حال رشد هستند و در حال جایگزین شدن می باشند.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: فروشگاه ، کرمان ، صادرات ، فرش ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار