مدیرکل بهزیستی استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه های مختلف اجتماعی با موضوع سلامت خبرداد.

تفاهم نامه همکاری بهزیستی وسپاه ثارالله کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ، عباس صادق‌زاده با بیان اینکه همکاری دوجانبه‌ای با سپاه ثارالله در زمینه کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف وجود دارد،گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی علاوه بر اینکه از وظایف سازمانی بهزیستی می باشد و یکی از دغدغه‌‌های مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران است.

وی افزود: براساس رسالت سازمان بهزیستی این امکان وجود دارد که در برنامه‌هایی که سازمان طراحی کرده با مداخله سپاه و بسیج اثربخشی بیشتری پیدا کند.

صادق زاده گفت: براساس تجارب و توان سپاه ثارالله نیز می‌توان در حوزه پیشگیری از اعتیاد اقدامات اثرگذارتری را در مناطق حاشیه‌ای شهر و استان کرمان انجام دهیم.

وی از اجرای طرح مدیریت کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان کرمان در قالب طرح هایی نظیر طرح نجات  خبرداد و افزود: این طرح در سطح شهر کرمان در حال اجرا است.

صادق‌زاده بسیاری از اقدامات در حوزه یپشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه را شدنی دانست و گفت: تاکنون در استان کرمان 53 درصد مشاوره‌های ژنتیک و 50 درصد آزمایشات ژنتیک رشد داشته است که این انجام این مشاوره ها و آزمایشات از معلولیت درجامعه پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار