کارآفرینان زنجانی با دستگاههای ساخت داخل ،نانو الیاف با سرعت بالا تولید وصادرمی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مدیرعامل اتحادیه تعاونی های دانش بنیان گفت: دانش فنی ساخت این دستگاه  پیش از این در اختیار کشورهای از جمله آمریکا، ژاپن و چک بود.
محمدی افزود: 8 سال پیش  دستگاه هوشمند الکتروریسی با شماره 52910  درزنجان ثبت مالکیت و ازسال 90 نیز تجاری سازی  شده است
 وی با بیان اینکه درطول 5 سال گذشته این نوع دستگاه به تعداد135 عدد فقط  در زنجان تولید شده است تصریح کرد:کارآفرینان زنجانی نخستین تولید کننده نانو الیاف  هستند که این کار را با سرعت وخروجی بالا انجام می دهند .
محمدی ادامه داد:به طور معمول یک دستگاه صنعتی 100 تا 150  گرم درساعت ظرفیت  تولید دارد اما ظرفیت تولید دستگاههای که درزنجان بکارگرفته شده است یک کیلو 200 گرم است .
مدیرعامل شرکت تعاونی دانش بنیان نانو ساختار آرین زنجان ازآغازسال تاکنون نیز30 دستگاه الکتروریسی تولید وبه کشورهای هند، ترکیه وگرجستان صادرشده است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تولید نانوالیاف هم باهمین دستگاهها آغازشده است گفت:نانو الیاف در حوزه‌های مختلف بویژه حوزه‌های پزشکی، دارویی و بهداشتی و صنعتی کاربرد دارد
هزینه هردستگاه معمولی 300 میلیون تومان و هردستگاه صنعتی 300 میلیون تومان تا یک میلیاردو 200 میلیون تومان است .
مدیرعامل شرکت تعاونی دانش بنیان نانو ساختار آرین هم اکنون با ثبت وتولید دستگاه و نانو الیاف برای 34 نفربه صورت مستقیم  و 60 نفربه صورت غیرمستقیم شغل ایجادکرده است .


انتهای پیام/ن
برچسب ها: نانو الیاف ، زنجان ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.