امام جمعه شهرستان شوط:

حضور مردم در همایش بزرگداشت 9 دی قدردانستی است

امام جمعه شهرستان شوط گفت:حضور مردم در همایش بزرگداشت 9 دی قدردانستی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت‎الاسلام سیدمحمد هاشمی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: از نگاه اسلام تقوی در چنان جایگاهی از اهمیت و مکانت قرار دارد که بر اساس کلام امیر مؤمنان(ع) نهایت خشنودی و درخواست خداوند متعال از بندگان خود رعایت تقواست.

هاشمی ضمن تقدیر از مردم به خاطر حضور در همایش بزرگداشت 9 دی، گفت: بر اساس حدیثی از امام باقر(ع) خداوند عزوجل به وسیله تقوا انسان را از آنچه عقل او به آن نمی‌رسد، حفظ و کوردلی و نادانی را از او دور می‌کند.

وی با بیان اینکه دیروز مصادف با نهم دی روز بصیرت، میثاق با ولایت و دفاع از ارزش‎های اسلام و سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بود، افزود: نهم دی روزی بود که ملت ایران با حضور خود در صحنه‌ انقلاب، حماسه‌ بزرگی را خلق و بار دیگر نظام و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

امام جمعه شهرستان شوط تصریح کرد: تقدیر از همه اقشار و گروه‎های مردمی که در همایش بزرگداشت 9 دی شرکت کرده و با حضور دوباره خود در صحنه با انقلاب و آرمان‎های آن تجدید عهد و میثاق کردند، لازم و ضروری است و باید قدردان چنین مردمی بود، هر چند که از بعضی از اشخاص گله دارم، البته نه اشخاص حقیقی، بلکه اشخاص حقوقی، چون جای آنها در این همایش خالی بود.

وی با اشاره به عدم حضور برخی از افراد حقوقی در همایش 9 دی و همراهی با مردم، خاطرنشان کرد: چنین رفتارهایی یادآور حدیثی از امیرمومنان است که فرمودند «کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، با لگدمالی دشمنش بیدار می‌شود».

این مسئول با بیان اینکه برخی از افراد با توهم زندگی می‌کنند تا لگد استکبار جهانی یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس آنها را بیدار کند، گفت: ملت ایران با حماسه‌ای که در نهم دی ماه خلق کردند، چشم فتنه را کور و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از تسلط به ملت ایران مأیوس کرده و انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کردند.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.