جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 پاسخی کوبنده است به کسانی که خیال تجاوز به مرزهای این سرزمین را در سر دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم پایان رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 در بوشهر، افزود: این رزمایش پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است و پاسخی کوبنده است به آنهایی که خیال خام تجاوز را در سر دارند، تا بدانند پرنده‌های باسرنشینشان که هیچ، حتی ریز پرنده هایشان را هم نابود می‌کنیم.

وی درگفت و گو با خبرگزاری صداوسیما تصریح کرد: افزایش توان دفاعی کشور باعث تقویت اعتماد به نفس مردم می‌شود، بنابراین باید هرچه بیشتر تجهیزات نظامی خود را تقویت کنیم تا در زمان لزوم به کار گرفته شود.

جانشین فرمانده کل ارتش بیان کرد: با برگزاری این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح و قرارگاه  پدافند هوایی خاتم الانبیا در معرض دید ملت قرار گرفت و همدلی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.

رزمایش مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام مدافعان آسمان ولایت 7، دوشنبه ششم دی در گستره ای به مساحت 496هزار کیلومتر در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق در حساس ترین و پر ترافیک ترین محدوده آسمان کشور جایی که روزانه بین 700 تا800 هواپیما از آنجا عبور می‌کنند، آغاز شد و بعدازظهر امروز پایان یافت.

این رزمایش در بیش از هزار نقطه دفاع هوایی اجرا شد و 17 هزار نیروی پایور و وظیفه به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این رزمایش حضور داشتند. 

رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7، هفتمین رزمایش مشترک و نیمه سراسری در هشتمین سال تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.