امام جمعه تربت جام گفت :حماسه مردمی 9 دی روزی فراجناحی و حتی غیر جناحی بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام دکتر جواد طاهری اظهار داشت : اگر دوباره گرفتار فتنه ای شویم شاخص ما " مقام معظم رهبری " است چون سخن ایشان نجات بخش جامعه است .

او با اشاره به لزوم بازخوانی تمام ابعاد فتنه سال 88 و عبرت گرفتن از آن افزود: فتنه سال 88 را سه ضلع مثلث شوم جریان بیگانه ، ضد انقلاب و نیرو های انحرافی داخلی تشکیل دادند و میخواستند بوسیله " قدرت " به اهداف خود برسند و به سیاه نمایی زیادی در جامعه ادامه دهند .

امام جمعه تربت جام خاطرنشان کرد : القاء پیروزی قبل از شمارش آرا ، دوقطبی کردن جامعه با علائم رنگی و قانون شکنی و ابطال انتخابات از اهداف این مثلث شوم بود و همچنین خسارتهای مالی ومادی زیادی را بر نظام و مردم وارد کردند و باداین اوصاف اکنون نیز عده ای به دنبال شکستن حصر سران فتنه هستند .

او به دستاوردهای 9دی اشاره کرد و گفت : وقتی مردم ندای " ولی فقیه " را شنیدند به میدان آمدند و نگاه مردم اقتدار نظام را افزایش داد و عملا جامعه در مقابل حیله گری های دشمنان داخلی و خارجی بیمه شد و یک نوع رفراندوم ناخواسته در حمایت از رهبری و اتحاد ملی وانسجام اسلامی در بین تمام جناح ها رو شد و شکاف فضای سیاسی و اجتماعی از حالت ابهام بیرون آمد .

انتهای پیام// س ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.