رئيس اداره ثبت احوال تربت جام گفت: ميانگين سني جمعيت در تربت جام 25 و شش دهم درصد است که 49 و نه دهم درصد آن را مردان و 50 و یک دهم درصد را زنان تشکيل مي دهند.

میانگین سن در تربت جام کمتر از ۲۶ سالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلام حسین قنبری با اشاره به نسبت جمعیت روستا به شهر افزود: شهر و روستای تربت جام اختلاف  ۵درصدی دارند که جمعیت روستایی بیشتر است و حدود  42 و شش دهم درصد آن جمعیت شهری و الباقی روستایی می باشند.

قنبری ادامه داد: براساس طبقه بندی سنی جامعه تربت جام اینگونه تقسیم شده است کمتر از ۱۴ سال ۳۲ درصد، ۱۵ تا ۲۹ سال 32 و نیم درصد، میان سال ۳۱ در صد و مابقی جمعیت بالای ۶۵ سال می باشند.

رئیس اداره ثبت احوال تربت جام با اشاره به وضعیت ولادت در هشت ماهه سال جاری تصریح کرد: در هشت ماه امسال ۴هزار ۴۸۰ نفر متولد شده اند که از این تعداد دو هزار ۲۱۵ پسر و دو هزار ۲۶۵ دختر می باشد و نرخ حاصل از ثبت ولادت ۲۴ در صد است.

او عنوان کرد: تا پایان آذر امسال تعداد ۵۸۹ نفر وفات کردند که از این تعداد ۳۲۲ نفر مرد و ۲۶۷ نفر زن بوده است که نرخ حاصل از ثبت فوت ۱/۳ در صد می باشد.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.