همزمان با هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، 110 عنوان ویژه برنامه تبیینی و بصیرتی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

اجرای 110 عنوان ویژه برنامه هفته بصیرت و میثاق با ولایتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای 110 عنوان ویژه برنامه همزمان با هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان خبر داد.

علی گرجی گفت: این برنامه ها با شعار محوری «فتنه، خط قرمز انقلاب» و در طول این هفته اجرا می شود.

وی، نواختن زنگ بصیرت در مدارس استان، برپایی برنامه ها و همایش های مختلف در مراکز شهرستان ها و همچنین برنامه ها و نشست های تبیینی و بصیرتی با موضوع حماسه 9 دی و در راستای ریشه‌یابی، شناسایی پیامد‌ها و خسارت‌های فتنه 88 در مساجد سراسر استان را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

گرجی افزود: همایش های این هفته در مراکز شهرستان های چهارمحال و بختیاری شامل «فتنه، تفکر و عبرت» 7 دی ماه در فارسان، «بررسی نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در زمان فتنه» 8 دی ماه در سامان و همچنین «بررسی ابعاد فتنه‌ نانجیبان و حماسه نهم دی» در شهرکرد مرکز استان، «بررسی نقش کلیدی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آنان در فتنه ۸۸» در لردگان، «فتنه ۸۸، خسارت‌ها و آسیب‌ها» در بروجن، «بررسی فتنه ۸۸ و براندازی نرم» در اردل و چلگرد، و «درس‌ها و پیامدهای حماسه نهم دی‌ماه» در شلمزار و بن می باشد که 9 دی ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول این هفته در 45 مسجد در نقاط شهری استان نیز نشست های تبیینی به مدت 7 شب و با موضوع تبیین و بررسی ابعاد فتنه 88 و حماسه 9 دی برپا می شود.

از چهارم تا دهم دی ماه به عنوان «هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

روز 9 دی ماه نیز به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ 8 دی ماه سال 88 با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار