همایش «بررسی ابعاد فتنه‌ نانجیبان و حماسه نهم دی» در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ همایش «بررسی ابعاد فتنه‌ نانجیبان و حماسه‌ نهم دی‌ماه» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

زمان این همایش از ساعت ۱۰ صبح فردا پنج شنبه ۹ دی ماه روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» با سخنرانی سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شده است.

ريشه‌يابی، شناسايی پيامد‌ها و خسارت‌های فتنه ۸۸ و گرامیداشت سالگرد حماسه عظیم و مردمی یوم‌الله نهم دی‌ماه از اهداف برگزاری این همایش می باشد.

گفتنی است: نظیر این همایش نیز همزمان از ساعت ۱۰ صبح فردا پنج شنبه با عنوان «بررسی نقش کلیدی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آنان در فتنه ۸۸» در لردگان، «فتنه ۸۸، خسارت‌ها و آسیب‌ها» در بروجن، «بررسی فتنه ۸۸ و براندازی نرم» در اردل و چلگرد، و «درس‌ها و پیامدهای حماسه نهم دی‌ماه» در شلمزار و بن برگزار خواهد شد.

همچنین همایش «بررسی نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در زمان فتنه» امشب بعد از نماز مغرب و عشا و با سخنرانی مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهر سامان برگزار می شود.

روز گذشته سه شنبه 7 دی ماه نیز همایش «فتنه، تفکر و عبرت» با حضور پرشور اقشار مردم در مصلای نماز جمعه شهر فارسان برگزار گردید.

امسال همزمان با هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، 110 عنوان ویژه برنامه تبیینی و بصیرتی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

از چهارم تا دهم دی ماه به عنوان «هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار