مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش از بطن مردم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع کارکنان سپاه ناحیه فارسان افزود: حماسه یوم الله 9 دی ابعاد فراوانی داشت که اولین بُعد آن عنایت الهی است.

وی دومین بُعد حماسه 9 دی را بصیرت مبتنی بر ولایت مداری بیان و اضافه کرد: فرصت شناسی و زمان شناسی سومین بُعد این حماسه عظیم بود.

سرافراز با اشاره به پیام های 9 دی گفت: اولین پیام این روز به دشمنان بیرونی و استکبار بود تا بدانند انقلاب اسلامی بیدی نیست که با باد انقلاب مخملی بلرزد.

وی با بیان اینکه دومین پیام این روز به منافقین و جریان های انحرافی و دنیا طلبان در داخل بود خاطرنشان کرد: سومین پیام 9 دی به امت اسلامی است که تنها با تبعیت از اسلام و ولایت محوری می توانیم به استقلال، آزادی و آرمان های اسلامی و ولایی دست پیدا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری همچنین حماسه بزرگ نهم دی سال 1388 را روز هشدار به خواص عنوان کرد.

سرافراز در پایان، تحکیم ارکان و هویت انقلاب اسلامی، روز یأس و نا امیدی دشمنان، روز تجلی روحیه عاشورایی و حسینی و پایانی بر اغتشاشات و آشوب گری ها، روز تجلی غیرت دینی و لبیک گویی امت به مقام معظم رهبری، و روز پیشتازی و الگو بودن امت انقلابی برای دیگر امت ها و بیداری اسلامی را از ویژگی های حماسه 9 دی برشمرد و خاطرنشان کرد: شاخص این پیشتازی ولایت محوری، تکلیف گرایی و درک صحیح بود.

گفتنی است: روز 9 دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوب فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار