نهم دی ماه، مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران است.

نهم دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در بیانیه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 9 دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» آمده است:

حماسه جاوید نهم دی ماه 1388، روز تجلی بصیرت و عشق و ارادت ملت غیور ایران به ولایت را می توان از شور انگیز ترین و عالی ترین جریان های انقلاب دانست که با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و بصیرت و حضور مثال زدنی ملت سلحشور ایران اسلامی در عرصه های دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثمر نشست و نیمه پنهان چهره مزوّرانه فتنه گران و براندازان دون را آشکار ساخت.

آری، نهم دی ماه به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب؛ روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که حجت را بر همگان تمام کرد و نماد بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود، مردم بصیری که با حضوری حماسی طومار فتنه و فتنه گر را در هم پیچیدند و در یک کلام «نهم دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران» است.

مع الأسف معدودی از خواص بی خاصیت با فرسنگ ها فاصله از بصیرت در این آزمون الهی مردود گشته و با تبرّی نجستن از فتنه گران، فضای سیاسی کشور را غبار آلود نموده و عجبا!! که جاهل و غافل از آتش برافروخته در دامان خویش بودند، که «وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصيبَنَّ الَّذينَ ظَلَموا مِنكُم خاصَّةً وَ اعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَديدُ العِقابِ».

هر چند از آنجا که جنس فتنه‌گران از نوع نفاق است و سران فتنه از منافقان معاصر به شمار می‌روند، بوجود آمدن فرصت در هر سال و به مناسبت 9 دی، توفیق بزرگ و فرصت مغتنمی برای تشریح یکی دیگر از موفقیت های ملت ایران در شناخت هر چه بیشتر ذات نظام شیطانی آمریکا و باطن سرسپرده عوامل داخلی‌شان است.

گفتنی است: روز 9 دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوب فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار