یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر جدید برای فوریتهای پزشکی شهرستان مهاباد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:با حمایتها و پیگیری های مجدانه نماینده مردمی شهرستان مهاباد و پیگیری های صورت گرفته توسط دکتر آقا زاده قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه یک دستگاه بنز اسپرینتر جدید به فوریتهای پزشکی شهرستان مهاباد اختصاص یافت.

وی اظهار داشت:این دستگاه آمبولانس با هدف راه اندازی پایگاه فوریتهای پزشکی جاده ای کیتکه واقع در 45 کیلومتری حدفاصل جاده مهاباد به سردشت قرار دارد و با پیگیری های انجام گرفته با تخصیص نیرو های مورد نیاز از طرف دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، این پایگاه تا پایان سال راه اندازی می شود.

دکتر مرزنگ گفت:در حال حاضر 2 پایگاه درح سطح شهرستان و 3 پایگاه جاده ای ترشکان، برهان و عبداله کرده فعال هستند و در طول 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت به همشهریان و مسافران جاده ای می باشند و با راه اندازی پایگاه جاده ای جدید تعداد پایگاه های این شهرستان به 6 پایگاه افزایش می یابد.

وی افزود: با توجه به پراکندگی جمعیت در سطح شهرستان و آمار بالای تصادفات جاده ای در محور مواصلاتی مهاباد به ارومیه پیشنهاد احداث دوپایگاه شهری و جاده ای دیگر به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه شده که در صورت تایید نیرو ها و امکانات مورد نیاز جهت راه اندازی پایگاه ها تخصیص می یابند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.