مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از تحویل طرح توسعه بیمارستان بوکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ دکتر محمد عباسی گفت: طرح توسعه بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان از طرف وزارت مسکن و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و این شبکه تحویل گردید.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح بیش از 7300 متر مربع به فضای درمانی شهرستان افزوده شده که برای احداث آن 160 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان بوکان اضافه کرد: با توجه به دریافت کلیه تجهیزات پزشکی طرح توسعه،تلاش خواهد شد در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرد و در دهه فجر انقلاب اسلامی سالجاری رسماً افتتاح شود.

دکتر عباسی در مورد تعداد مجموع تخت های بیمارستان اظهار داشت: با بهره برداری از طرح توسعه تعداد تختهای بیمارستان بوکان به 250 تخت خواهد رسید.

وی بیان کرد: در کنار طرح توسعه، ساختمان درمانگاه نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد که فضای مناسبی برای درمانگاههای تخصصی و عمومی فراهم می شود و کاهش بار مراجعین بخش اورژانس را نیز شاهد خواهیم بود.

شایان ذکر است که کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان بوکان در اردیبهشت 1388 توسط معاون وقت وزیر مسکن و شهرسازی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.