یزد؛

بررسی عملکرد کانون های دانشجویی هلال احمر یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با مدیران امور فرهنگی دانشگاه های استان دیدار به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جلسه و دیدار به منظور بررسی عملکرد کانون های دانشجویی هلال احمر و و هم اندیشی در خصوص فعالیت ها و راه اندازی کانون های دانشجویی با معاونین و کارشناسان امور فرهنگی دانشگاه ها صورت پذیرفت.

وی افزود: در این دیدار که مدیران و کارشناسان امور فرهنگی دانشگاه ها و دبیر مجمع استانی کانون های دانشجویی هلال احمر حضور داشتند پیرامون مذاکراتی از جمله جذب و سازماندهی نیروهای دانشجویی و عضویت در کانون ها و آموزش جهت آینده کانون، ایجاد رقابت بین کانون دانشجویی در واحدهای دانشگاهی در سراسر استان، مشارکت در برگزاری مسابقات، مانور امدادی باشیوه های رفاقت مهر و...عضویت دبیرکانون دانشجویی هلال احمر در شورای فرهنگی به صورت نماینده، مشارکت در برگزاری همایش ها، کارگاه ها، جشن و ... با مباحث آسیب های اجتماعی، امداد و کمک های اولیه، آموزشی فرهنگ سازی اهداء عضو و رسالت سازمان و دانشگاه ها، دعوت از دانشجویان و دبیران موفق در عرصه علمی، پژوهشی وکاری و... استفاده از تجارب آنها و ... بحث و گفتگو شد.

وی گفت: این جلسه در آخر مصوباتی به همراه داشت که می توان از جمله به ارسال تفاهم نامه سازمان جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای دانشگاهی زیر مجموعه و پیگیری، مجوز شورای فرهنگی جهت کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه موضوعات مربوط به هلال احمر و.. راه اندازی کانون هلال احمر دانشگاه پردیس مهریز، آموزش امداد و کمک های اولیه و ضمن خدمت جهت پرسنل و کارکنان علوم پزشکی و استفاده از پتانسیل و مربیان و تجهیزات موجود هلال احمر و ... اشاره نمود.

لازم به ذکر است:مدیران و کارشناسان امور فرهنگی دانشگاه های استان با برتن کردن لباس داوطلبان به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در آمدند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.