همزمان با میلاد حضرت مسیح(ع) جشن سال نو میلادی ویژه گردشگران خارجی در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سیدحسن حسینی مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران در این مراسم با تبریک سال نو میلادی به گردشگران، دین اسلام و تشیع را مظهر صلح و عدالت دانست و تبلیغات گسترده بر ضد اسلام و معرفی گروههای تروریستی همچون القاعده و داعش به عنوان نماینده اسلام را از برنامه های دشمنان دین اسلام به منظور ضربه زدن به چهره واقعی این دین برشمرد.

 حسینی مهمترین پیام این دین را ظلم ستیزی و کمک به مظلومان دانست و سمبل بزرگ عدالت خواهی و ظلم ستیزی در اسلام را امام حسین (ع) نامید.

اجرای مسابقات و برنامه های شاد و متنوع و توزیع شیرینی و چای،توزیع بسته های فرهنگی از نمادهای یزد و همچنین ارائه کتابچه ای با محتوای زیبایی های اسلام و نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا از دیگر برنامه های این جشن بود.

همچنین در پایان این برنامه گردشگران از حضور در جشن سال نو میلادی ابراز شادی و خرسندی نمودند.

حضور گردشگران در مراسمات عزاداری و جشن های ملی مذهبی با هدف معرفی چهره واقعی اسلام و توجه و توسعه به ظرفیت گردشگری مذهبی استان یزد می باشد.

این مراسم با حضور گردشگران بیش از 20 کشور جهان در هتل سنتی جاده ابریشم یزد با همکاری کمیته گردشگری مذهبی میراث فرهنگی و با حضور طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری و فاطمی معاون گردشگری میراث فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.