یزد؛

ترویج فرهنگ بشر دوستی

کانون های دانشجویی باید به اجرای امور بپردازند و در رسیدن به هدف اصلی و آنچه در اساسنامه آمده است، همیار سازمان جوانان هلال احمر باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: با اعتماد به قشر جوان دیروز و انقلابی نتیجه آن را نیز گرفتیم، امروز هم باید این اعتمادسازی و این تفکر در جامعه ایجاد شده و شاهد رشد چشمگیر جوانان در زمینه فعالیت‌های بشر دوستانه و اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به تاثیر مهم دبیران کانون‌های دانشجویی در ترویج فرهنگ بشر دوستی، حضور آنان در جمعیت هلال احمر را امید بخش دانست و افزود: ‌اعضاء کانون های دانشجویی با مشارکت در همه سطوح فعالیتی سازمان جوانان اعم از عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، امدادی، بشردوستی و عام المنفعه می‌توانند توان خود را اثبات و به عرصه اجتماعی ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کانون های دانشجویی باید به اجرای امور بپردازند و در رسیدن به هدف اصلی و آنچه در اساسنامه آمده است، همیار سازمان جوانان هلال احمر باشند، تصریح کرد: کانون های دانشجویی باید مغز متفکر مجموعه بوده و برنامه ها باید از درون کانون ها بیرون بیاید.

لازم به ذکر است: نمایشگاه عکسی از فعالیت های جمعیت هلال احمر و غرفه ای در جهت حمایت از پیوند اعضا نیز برگزار شد که با استقبال و نام نویسی سرپرست جمعیت، تعدادی از مسوولين دانشگاه و دانشجویان همراه بود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار