هفتمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سلیمان علیزاده در هفتمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه اظهار داشت: این جلسه با هدف عملیاتی شدن سامانه جامع انبارهای استان برگزار می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: باید جلسه هماهنگی با پلیس آگاهی استان وروسای اتحادیه ها و اتاق اصناف با هدف نحوه برخورد با واحدهای اقتصادی با دعوت از دبیر کمیسیون قاچاق استانداری در محل اتاق اصناف تشکیل شود.

به گفته علیزاده، به منظور بررسی عملکرد اتحادیه ها و اتاق اصناف در خصوص ساماندهی و پیشگیری از عرضه قاچاق در واحدهای صنفی باید گزارشی از وضعیت موجود و میزان فراوانی قاچاق در سطح بازار توسط کارشناسان این سازمان تنظیم و به کمیسیون قاچاق استانداری ارائه شود.

وی بیان کرد: متاسفانه با توجه به شکایت اتحادیه های کیف و کفش و نیز خرازی و پوشاک شهرستان ارومیه برای فروش انواع کیف، کفش و پوشاک قاچاق توسط دست فروشان در معابر عمومی این شهرستان که باعث رواج و عرضه و فروش کالای قاچاق می شود، اما تاکنون شهرداری ارومیه در این زمینه اقدامی به عمل نیاورده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: باید از نماینده شهرداری در جلسه آینده برای برخورد قانونی با معضل فوق از صدا و سیما جهت مستندسازی و ارائه گزارش به کمیسیون استانداری دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کارگروه ، حمایت ، تولید ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.