فرو نشست زمین و ایجاد حفره عمیق در روستای سرپله از توابع بخش سرابباغ شهرستان آبدانان باعث رعب و وحشت اهالی این روستا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بخشدار سرابباغ گفت: بدنبال بارندگی های 24 ساعت گذشته یک حفره بزرگ به عمق 20 متر با دهانه چهار مترمربع در ورودی روستای سرپله ایجاد و باعث رعب، وحشت و نگرانی مردم بویژه ساکنان منازل مجاور حفره شده است.

حمید دانیالی بیان کرد: این فرو نشست بی سابقه زمین در ابتدای روستا و در کنار جاده اصلی و محل تردد مردم ایجاد شده و وسعت آن در حال زیاد شدن است و روستاییان را نگران و مضطرب کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شبکه های آب، برق، گاز و مخابرات و همچنین جاده و جدول معابر روستا در کنار این حفره، بیم آن می رود که با گسترش عمق و دهانه فرو نشست، علاوه بر ایجاد مشکلات و خسارت ها، باعث قطع شبکه های برق، تاسیسات و خدمات زیربنایی روستا شود.

دانیالی با بیان اینکه از مردم خواسته شده از نزدیک شدن به این حفره خودداری کنند، ادامه داد: در کف این حفره عمیق آب مشاهد می شود و صدای جریان آب نیز از داخل حفره شنیده می شود.
روستای سرپله با 400 خانوار و یک هزار نفر جمعیت در 23 کیلومتری جنوب شرق آبدانان قرار دارد.




انتهای پیام/
برچسب ها: حفره ، زمین ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.