سرمربي تيم واليبال جوانان شهرداري اروميه گفت:مشكل اصلي تيم ما اين است كه 12 نفر اصلي در يكجا با هم تمرين نكرده اند.

امين اصلان زاده سرمربي تيم واليبال جوانان شهرداري اروميه پس از بازي ديروز تيمش مقابل پيكان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابراز داشت:پيكان تيمي است كه ريشه چندين ساله در تمامي رده هاي سني دارد و با بهره بردن از تمامي امكانات اعم از بازيكنان ملي پوش وتيم بزرگسالانش مقابل ما به ميدان آمد.
اصلان زاده ادامه داد:متاسفانه مسئولين تيم ليگ برتري بزرگسالان شهرداري اروميه بازيكنان جوانمان را در اختيار تيم نگذاشتند تا با تمام قوا به مصاف حريفان برويم ولي در كل از بازي بازيكنانم راضي هستم.
سرمربي جوانان شهرداري اروميه  با اشاره به فراهم نبودن  فرصت كافي براي تمرينات تيم اظهار داشت: بازيكنان ما در سه جلسه آخر از تيم نوجوانان و دسته يك به تمرينات تيم اضافه شدند و ما در طول مدت تمرينات با نفرات نيمكت نشين تمرينات را آغاز كرديم و همين موضوع عدم هماهنگي بين بازيكنان را در طول بازي نشان ميدهد.
وي تصريح كرد:اگر بتوانيم به دور بعد صعود كنيم با كمي تغيير در تركيب تيم نقاط ضعف را پوشش داده و با توجه به وجود فرصت كافي براي تمرين تا آغاز دور دوم بازيها ، با هماهنگي بيشتر بين نفرات اصلي به مصاف حريفان خواهيم رفت.
اصلان زاده با انتقاد از سطح داوري اين رقابت ها خاطر نشان ساخت:انتظار داشتيم با توجه به سطح بالاي بازي ها و حساسيت ديدار ها از اكيپ داوري بهتري در اين رقابت ها استفاده مي شد ولي آنچه مسلم است سطح داوري نسبت به سطح بازي ها يكسان سازي نشده و همين امر باعث بروز مشكلاتي در ديدار ها مي شود.
وی در پایان از حمایتهای شهردار ورزشدوست ارومیه و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی  شهرداری ارومیه  تقدیرو تشکر نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.