عصر امروز جشنواره همگانی استعدادیابی در رشته والیبال به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛طرح جشنواره همگانی استعدادیابی که توسط اداره کل ورزش و جوانان در هفت رشته ورزشی به مدت سه روز از یکم تا سوم دیماه در سالن شش هزار نفری ارومیه برگزار شد.
هیات والیبال که با تمامی ظرفیت های موجود خود در این طرح شرکت کرده بود پیش از آغاز جشنواره جلسات متعددی برگزار کرد و راهکارهای استعدادیابی را برای برگزاری در این جشنواره ارزیابی و به مرحله اجرا در آورد.
در مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور پیشکسوتان ،بازیکنان ملی پوش تیم ملی نوجوانان و همچنین مربی تیم ملی نوجوانان شرکت کرد تا ارزش استعدادیابی را بیش از پیش به معرض نمایش بگذارد و با اجرای حرکات نمایشی بعد از رژه هیات های ورزشی عملکرد و پیشرفت آموزشی والیبال آموزان را نشان داد.
در طول سه روز برگزاری جشنواره استعدادیابی در غرفه هیات والیبال ۶۸۵ نفر پسر و ۱۱۲ دختر توسط استعدادیابان هیات والیبال ثبت نام و در طرح پیکرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

کریم فروزان رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی  در پایان جشنواره استعدادیابی و در حاشیه بازدید از روند طرح به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هیات والیبال با برنامه ریزی مدون برای والیبال در طول سال سه بار طرح استعدادیابی را انجام میدهد.
وی افزود: هم اکنون با حمایت استاندار محترم آذربایجان غربی در راستای اجرای استعدادیابی، کشف وپرورش نونهالان آکادمی والیبال در ارومیه راه اندازی خواهد شد که در حال حاضر عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است.
رئیس هیات والیبال استان تصریح کرد: از همین طرح استعدادیابی که انجام شده و بازیکنان مستعددی در باشگاه های مختلفی همچون مقاومت شناسایی شدند امروز در تیم ملی نوجوانان کشور پنج بازیکن و یک مربی به عنوان نماینده آذربایجان غربی حضور دارند.
کریم فروزان خاطر نشان کرد: باید بتوانیم ارومیه را چشمه جوشان بازیکن و به عنوان شهر بازیکن ساز در کشور مطرح کنیم و در تمامی رده های تیم ملی  در سال های بعد نیز بازیکن تحویل بدهیم.
وی در پایان گفت: از تمامی کسانی که در زمینه والیبال پایه فعالیت دارند و همچنین در طرح های مختلف استعدادیابی کمک می کنند مخصوصا کمیته استعدادیابی و نیز مربیانی که در باشگاه ها نیز زحمت می کشند تشکر می کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.