شهرداری ارومیه مغلوب پیکان تهران شد

تیم والیبال پیکان تهران عصر امروز از سد تیم شهرداری ارومیه و بیش از هفت هزار تماشاگر مشتاق این تیم در سالن غدیر ارومیه عبور کرد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رقابتهای لیگ برتر والیبال مردان جام شهدای منا امروز با برگزاری شش دیدار از هفته نخست دور برگشت در شهرهای گنبد،ساری ، تهران (دو دیدار) ، تبریز و ارومیه آغاز شد.
اما در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم، تیمهای شهرداری ارومیه و پیکان تهران مقابل هم صف آرایی  کردند که در پایان تیم پیکان تهران موفق شد تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
شاگردان یوبومیر تراویسا تنها ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کردند و ستهای دوم و سوم و چهارم را با نتیجه 25 بر 23 ، 25 بر 23 و 25 بر 21 به حریف تهرانی خود واگذار نمودند.
یوبومیر تراویسا برای شروع این دیدار از ترکیب دراگان تراویسا،جواد محمدی نژاد،آرمین تشکری،فرهاد پیروت پور، مجتبی میرزاجانپور،رحمان داوودی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.
در تیم مقابل نیز پیمان اکبری ، سعید معروف-امیرغفور-جواد معنوی نژاد-محمد فلاح-مسعود غلامی-فرهاد نظری افشار-مهدی مرندی را وارد زمین کرد.

سعید معروف بازیکن ارومیه ای تیم پیکان تهران به شدت از سوی هواداران ارومیه ای بارها تشویق شد.

محمدرضا حضرت پور لیبروی سهمیه نوجوانان شهرداری ارومیه که به دلیل مصدومیت عبدالرضا علیزاده در تیم شهرداری ارومیه ایفای نقش میکند امروز یکی از ستاره های این دیدار بود.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم روز چهارشنبه در تهران به مصاف بانک سرمایه خواهد رفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.