حکم اعدام یک قاتل امروز در ندامتگاه مرکزی قزوین به اجرا در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: طبق شکوائیه‌ای که از 2 برادر به اسامی علی و مهدی دائر بر تجاوز به عنف و ضرب و جرح با چاقو به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین واصل شده بود پیگیری‌های لازم از سوی مراجع قضایی انجام شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: در شکواییه، شکات اعلام کرده بودند که متهم «علی. الف» با اطلاع از اینکه مرد خانواده در زندان محبوس است، وارد منزل وی شده و مرتکب فعل حرام گردیده است که به دنبال ترس از آبرو به کسی اطلاع داده نمی‌شود تا اینکه متهم مجددا دست بردار نبوده و خواهان ایجاد ارتباط بوده است که با اطلاع تعدادی از اقوام، تصمیم می‌گیرند متهم را به کلانتری تحویل دهند.

دادستان قزوین افزود: اما در حین تحویل متهم به کلانتری، به درخواست متهم، او را نزد پدرش می‌برند که در این زمان برادر متهم به نام مهدی از راه رسیده و شروع به فحاشی می‌کند و به قصد کشت با چاقو به سر « موسی. م » یکی از اقوام زن زده و متواری می‌شود که به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

دادستان قزوین گفت: به دنبال دستگیری قاتل، در نهایت با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم کیفری استان ارسال و دادگاه دفاعیات متهم و وکیل وی را مردود اعلام و حکم قصاص « مهدی.ا » صادر می شود.

وی گفت : رأی صادره ، پس از موافقت رییس قوه قضاییه با درخواست اولیای دم، سحرگاه امروز(یکشنبه) در ندامتگاه مرکز قزوین با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، دادیار اجرای احکام کیفری دادسرای قزوین، رییس ندامتگاه مرکزی و اولیای دم به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار