معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از مشارکت فراگیر خانواده بزرگ دستگاه قضائی در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی (روز بصیرت) در استان کرمان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام عباس اسدی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9دیدادگستری استان که با حضور رییس کل دادگستری در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد،گفت: این حضور همراه با شور وشعور به صورت گسترده خواهد بود که لازم است به صورت دقیق و به موقع اطلاع رسانی گردد.

این مقام قضائی بیان کرد:بزرگداشت9دی متعلق به یک جناح سیاسی خاص نیست و همه ی مردم ایران از تمامی جناح های انقلابی با حضور در این صحنه باشکوه بیعت خود را با شهدای کربلا و سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع)،امام زمان (عج)ونائب بزرگوارشان رهبر معظم انقلاب تجدید کردند.

اسدی ادامه داد:پاسداشتاین روز ادامه همان دستاورد عظیم در تجدید بیعت امت با ولایت خواهد بود.

وی با بیان اینکه اوج بصیرت،ولایت مداری و هوشیاری ملت ایران در حماسه 9دی رقم خورد،تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در حماسه9 دی كه در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت مسلمان ایران را به خوبی نشان داد و برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ باقی خواهد ماند.

این مقام قضائی به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد وافزود: غربی ها با برآوردهای غلط دشمنان و خائنان ملت ایران چون منافقین، به اذعان خودشان چالشی ترین بحران را برای ایران اسلامی طراحی و عملیاتی كردند؛ اما با مشت محكم مردم مواجه شده و به پیوند نظام اسلامی با مردم و اقتدار حاصل از آن پی بردند.

مصطفی شمس،معاون مالی وپشتیبانی دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت:در فتنه 88هدف دشمنان نابودی و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دادگستری کرمان با اشاره به سخن امام راحل(ره)مبنی براینکهحفظ و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ازاوجب واجبات، گفت:حماسه ماندگار 9 دی روز حمایت از ولایت ونظام بود.
یدالله عباس زاده ، مستشار دادگاه تجدید نظر و رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان بر حضور حداکثری حقوق دانان بسیجی در مراسم گرامیداشت 9 دی تاکید کرد وافزود:دادگستری استان کرمان همواره در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار