وزنه بردار فوق سنگین تیم ذوب آهن برای درمان مصدومیت زیر تیغ جراحی پزشکان قرار خواهد گرفت.

وزنه بردار ذوب آهن زیر تیغ جراحیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حامد مجیدی وزنه بردار دسته 105+ کیلوگرم ذوب آهن گفت: این دوره از رقابت های جام باشگاه های آسیا با حضور وزنه بردارانی از کشورهای مختلف با سطح فنی بسیار خوب و بالایی برگزار شد. حضور 3 تیم با ترکیب کامل از ایران هم باعث شد تا بر جذابیت مسابقات بیش از پیش افزوده شود و وزنه برداران با انگیزه مضاعف برای کسب مقام با یکدیگر رقابت کنند.

وزنه بردار سنگین وزن کشورمان گفت: تیم ذوب آهن هم در شرایطی که کیانوش رستمی را در اختیار نداشت و روادید قاسمی وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم هم برای حضور در این رقابت ها صادر نشد او از همراهی تیم باز ماند.

مجیدی افزود: من هم در حین رقابت های جام باشگاه های آسیا از ناحیه کتف مصدوم شدم و رضا روحی هم با توجه به اینکه حضور در این مسابقات اولین تجربه بین المللی اش بود نتوانست انتظارات را برآورده سازد. با این حال تیم ذوب آهن بر روی سکو قرار گرفت و به عنوان سومی مسابقات دست یافت.

وی اشاره کرد: من با آمادگی کامل راهی این مسابقات شدم و با ثبت 185 کیلوگرم در حرکت یک ضرب به مدال برنز دست یافتم. در حرکت دوضرب می خواستم وزنه 221 کیلوگرمی را بالای سر ببرم که کتفم آسیب دید و نتوانستم موفق به ادامه شوم.

مجیدی تاکید کرد: از دکتر باقری نایب رئیس فدراسیون ممنونم. او بعد از مصدومیت زحمات بسیار زیادی کشید و زمینه درمان را برایم آسان کرد. دکتر کیهانی پزشک معالج بعد از معاینه کتفم اعلام کرد که کتفم دچار التهاب است و بعد از 10 روز برای جراحی باید راهی اتاق عمل شوم.

وی ادامه داد: اما نظر پزشک معالج مثبت بود و در معاینه های اولیه اعلام کرد که مصدومیتم حاد نیست و بعد از سپری کردن دوره درمان می توان فعالیتم را بصورت حرفه ای دوباره از سر بگیرم.

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان خاطرنشان کرد: به تیم ملی حفاری برای کسب عنوان قهرمانی تبریک می گویم. رامهرمزی سرمربی این تیم تجربه زیادی در مسابقات جام باشگاه های آسیا دارد و توانست با تیم خوبی راهی این مسابقات شود و قدرتش را نشان دهد.


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار