معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در همایش حقوق شهروندی در کرمان گفت: حفظ حقوق شهروندی حتی محتوای قرآن کریم را تشکیل داده زیرا کل حرف قرآن انسانیت کامل است.

حقوق شهروندی حرف اصلی همه بزرگان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام انصاری گفت: امام علی (ع )حتی زمان پر کشیدن از این دنیا هم نگران حفظ حقوق قاتلش بود و امام خمینی (ره ) نیز برای استیفای حقوق شهروندی ملت ایران رنج های فراوانی به جان خرید.

معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور گفت: منشور حقوق شهروندی که رئیس جمهور از آن رونمایی کرد تجمیع معارف قرآنی ، عصاره قانون اساسی و اقدامات انقلاب در 37 سال گذشته است و بر 21 عنوان و 120 ماده حقوقی متکی است.

حجت الاسلام انصاری افزود: منشور حقوق شهروندی رئیس جمهور به لحاظ عقلی ، قانونی و فقهی کاملا مستحکم است و همه عرصه های روابط اجتماعی و حقوقی را در برمی گیرد و بخشی از آن در حوزه قوه مجریه و بخش های دیگر در حوزه قوه مقننه و قضاییه است.

وی در ادامه افزود: این منشور در سراسر کشور برای استانداران لازم الاجراست.

معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور همچنین نماینده ولی فقیه در استان را الگویی از تعامل سازنده بین اقشار مختلف دانست و گفت: نقش سازنده آیت الله جعفری میان مردم و دولت و همچنین مسئولان ، ستودنی است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار