کرمانشاه؛

استقبال ازپیشنهادات کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:در بخش کشاورزی از ایده و پیشنهادات سازنده استقبال می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خسرو شهبازی گفت: کشاورزی استان بخشی گسترده بوده که پتانسیل بالایی برای کسب درآمد دارد و  به همین منظور اقدامات زیر ساختی لازم برای توسعه این بخش در حال اجرا بوده و زیر ساختها  را فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 67 هزار هکتار سیستم‌های آبیاری تحت فشار در استان  انجام گرفته افزود: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در جهت کاهش مصرف آب کشاورزی و افزایش تولید محصولات انجام می‌شود و امیدواریم در سال‌های آینده با اختصاص منابع اعتباری لازم بتوانیم سطح اراضی بیشتری را  به این سیستم‌ها مجهز نمائیم.

شهبازی در ادامه به توسعه باغات مدرن پرداخت و تصریح کرد: یکی از اولویت های سازمان جهادکشاورزی، توسعه باغات بوده که علاوه بر افزایش تولید محصولات باغی باعث اقتصادی تر شدن باغداری می گردد.

وی سپس به اقدامات در دیگر بخش‌ها اشاره داشت و اضافه کرد: بخش کشاورزی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف عملیاتی می‌کنیم.
شهبازی با بیان اینکه برای افزایش درامد کشاورزان باید ارزش افزوده  ایجاد کنیم گفت: کشاورزان را علاوه بر کشت محصولات استراتژیک باید به سمت کشت‌های اقتصادی ببریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه کشت دانه‌های روغنی را یکی دیگر از کشت‌های اقتصادی دانست و افزود: ایجاد شرکت‌های کشت و صنعت در همین راستا بوده که زنجیره‌ای از اشتغال فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار