رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: صندوق بیمه سرمایه‌ گذاری چهارم دی‌ ماه با حضور مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه ‌گذاری کشور فعالیت خود را در استان لرستان آغاز می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمدرضا صفی خانی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: صندوق بیمه سرمایه ‌گذاری لرستان دومین صندوقی است که در کشور تأسیس می ‌شود.
وی افزود: این صندوق با موافقت هیات ‌مدیره صندوق نمایندگی غرب و جنوب کشور در لرستان ایجاد می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 253 واحد از تسهیلات رونق تولید در سامانه ثبت ‌شده که پرداختی آنها سه هزارو 720 میلیارد ریال بوده است و با توجه به اینکه مصوبه این واحدها چهار هزار و 50 میلیارد ریال می باشد بیش از 92 درصد از تسهیلات تحقق یافته است.
وی افزود: در پرداخت‌ های مستقیم تاکنون 81 مورد با یکهزارو 780 میلیارد ریال ثبت سیستم شده و 420 میلیارد ریال نیز از بانک صادرات ثبت سیستم خواهد شد.
صفی خانی اظهار کرد: کربنات کلسیم، دولومیت و سنگ استان لرستان رتبه نخست کشور را دارد.
وی افزود: اگر 18 طرحی که در دست اقدام داریم به نتیجه برسانیم به ‌طور قطع جایگاه استان لرستان در ارزش ‌افزوده بخش صنعت و معدن خیلی بالاتر می ‌رود و اگر برای 22 واحد به شکلی طرح‌ های توسعه ‌ای دیده شوند به ‌طور قطع جایگاه محکم‌ تری در اقتصاد استان خواهیم داشت.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.