مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:خدمات پزشکان عمومی و متخصص در درمانگاه فرهنگیان برای دارندگان بیمه های تکمیلی رایگان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز کریمی فر افزود: توسعه پوشش خدمات درمانی و بهداشتی در درمانگاههای فرهنگیان یک سیاست راهبردی در آموزش و پرورش است.
وی اظهارکرد: درمانگاه فرهنگیان باید مرجعی مطمئن برای پیگیری و درمان فرهنگیان باشد و اصل اعتماد به این درمانگاه مهمترین مولفه ای است که می تواند در تحقق این هدف راهگشا باشد.
وی بیان کرد: سلامت و تندرستی همکاران فرهنگی مهمترین اولویت این نهاد است و برای حصول این هدف از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد شد تا سلامت فرهنگیان در تمام ابعاد تضمین شود.
کریمی فر بیان کرد: در بخش درمان هم باید تمام توجه درمانگاههای فرهنگیان معطوف بر توسعه خدمات تخصصی باشد و شرایط به گونه ای برنامه ریزی شود تا همکاران در مراجعه به این مراکز دغدغه ای به جز درمان نداشته باشند.
مسلم ایرانشاهی مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان خرم آباد هم به حضور پزشکان متخصص در تمام ایام هفته اشاره کرد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته با بیمه آتیه سازان حافظ ویزیت پزشکان عمومی و تخصصی در درمانگاه فرهنگیان رایگان شد.
وی به فعال بودن 20واحد خدمات درمانی و بهداشتی هم اشاره کرد و افزود:اکثر خدمات ارائه شده در این درمانگاه برای فرهنگیانی که بیمه تکمیلی دارند رایگان است.
انتهای پیام/ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.