سرپرست مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد گفت: در سال جاری بیش از 342 هزار نفر ساعت آموزش های لازم در مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) به یک هزار و722 کارآموز ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دادگر افزود: این تعداد آموزش دیدگان مربوط به مرکز ثابت امام علی(ع) و نیز مراکز سیاری بوده که تحت سرپرستی این مرکز فعالیت می کنند.
وی اظهار کرد: در مراکز ثابت تعداد 995 نفرآموزش های صنایع و بنگاه های اقتصادی تعداد 60 نفر، کارگاه جوار دانشگاهی 77 آموزش در پادگان تعداد 148 نفر، شعب شهری تعداد 116 نفر، آموزش در زندان تعداد197 نفر، آموزش در مناطق روستایی تعداد 114 نفر، مرکز درمان اجباری 15 نفراز آموزش های فنی وحرفه ای بروجرد استفاه می کنند.
سرپرست مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد اضافه کرد: در مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد بیش از 90 رشته به صورت دوره ای و شناور اموزش داده می شود که در این راستا نیز برنامه ریزی شده تا رشته های آموزشی خود را با نیاز بازار هماهنگ کنند.
به گزارش ایرنا شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی و حرفه ای و 11 مراکز سیار در اشترینان، زندان مرکزی و حرفه آموزی، پادگان مهندسی و 24 بعثت، مرکز TC، بهزیستی، جوار دانشگاه، جوار صنایع، صنوف، کمپ های ترک اعتیاد می باشد.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.