ارومیه؛

مجمع سالانه بسیج کارمندان درارومیه

مجمع سالانه بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی درارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به نقش وجایگاه ارزنده بسیج دراقتدارنظام جمهوری اسلامی گفت: الگوبرداری کشورهای مسلمان از بسیج، آزادسازی حلب و پیشرفت نیروهای مقاومت درعراق وسوریه، سفر روسای کشورهای مختلف و دیدار با سران کشور همگی نشان دهنده نقش تعیین کننده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

صفرزاده در ادامه با اشاره موفقیتها در عرصه اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی نفتی افزود: اسناد خزانه برای تاییدیه دیون پیمانکاران صادر و طرحهای عمرانی نیمه تمام دراستان تکمیل می شود. وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای رسانه ای و مجازی در تعالی رفتار کارکنان و کاهش فساد درنظام اداری توسط کارکنان بسیجی تاکید کرد.

سرهنگ وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه، گفت: در4سال گذشته بیش از یکصد میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به هفت هزار و 500 کارگاه در 27 عرصه در استان پرداخت شده است.

ارائه گزارش عملکرد، تدوین سند سال 96 و انتخابات هیات رئیسه از دیگر بخش های مجمع سالانه بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.