معاون پشتیبانی استاندار گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز فاز دوم کارخانه آجر و سفال دهدشت راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون پشتیبانی استاندار گفت: فاز اول این کارخانه که یکی از مجهزترین کارخانه های آجر و سفال کشور است در سفر هیات دولت به استان به بهره برداری رسید و کار تامین اعتبار مورد نیاز مرحله دوم این کارخانه نیز در دست پیگیری است.

مجید محنایی با بیان اینکه دو هفته پیش با حضور اقای هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نشستی با آقای افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور در خصوص تامین اعتبار مود نیاز این کارخانه داشتیم افزود:در این نشست مشکلات کارخانه آجر و سفال دهدشت به صورت مفصل بررسی شد که از نتایج همین نشست اعزام هیات کارشناسی – مالی و مدیریتی از طرف بانک صنعت و معدن کشور به این کارخانه بوده است.

وی با اشاره به اینکه این هیات از قسمت های مختلف این کارخانه بازدید و از نزدیک ظرفیتهای آنرا بررسی کردند گفت: با توجه به صحبت هایی که با این گروه داشتیم امیدواریم در برگشت این هیات موضوع در هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور مطرح، تصویب و اعتبار مورد نیاز توسعه و راه اندازی مرحله دوم این کارخانه تخصیص داده شود.

محنایی اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی مرحله دوم کارخانه آجر و سفال دهدشت را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به مصوبات نشستی که در بانک صنعت و معدن کشور داشتیم این اعتبار به طور کامل پرداخت می شود.

شهر دهدشت در170کیلومتری شمال غرب یاسوج مرکز استان واقع شده است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.