خاکزاد:مطمئن باشید تیم ماشین سازی تبریز جایگاه خوبی را بدست می آورد.

خاکزاد:به فرهاد کاظمی اعتقاد راسخ دارم/بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات به ماشین سازی اضافه می شوندعلی خاکزاد در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص عملکرد تیم در دیدار برابر سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ عملکرد قابل قبولی برابر سیاه جامگان داشتند و باید بگویم از این تیم راضی ام و به آینده ماشین سازی در ادامه لیگ شانزدهم امیدوارم چراکه به فرهاد کاظمی اعتقاد قلبی و راسخ دارم که این تیم را به رده های بالای جدول می رساند.

وی در ادامه افزود: از امروز کاظمی برای تحول در ماشین سازی با ارائه تمرینات فشرده و منظم استارت زده است و بازهم می گویم شک نکنید تیم رده تک رقمی کسب کرده و از قعر نشینی فاصله می گیرد چراکه اگر بازیکنان به مرز خود باوری برسند به طور قطع تیم جایگاه بهتری را بدست می آورد.

خاکزاد با اشاره به تعطیلات نیم فصل و برنامه های ماشین سازی برای گذراندن تعطیلات گفت: تیم در تعطیلات نیم فصل در تبریز اردو می زند و در صورت امکان با تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد دیدارهای تدارکاتی برگزار می کند البته برای تقویت تیم در هر سه خطوط بازیکنانی جذب تیم ماشین سازی خواهند شد تا تیم با قدرت در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم حاضر شود.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص خبر جدایی آندرانیک تیموریان و پیام صادقیان از تیم تصریح کرد: بدون شک خبر جدایی تیموریان و صادقیان را تکذیب می کنم چرا که صحبتی از جدایی هیچ بازیکنی در باشگاه مطرح نشده است.

وی در پایان یادآور شد: هواداران نگران نباشند تیم فوتبال ماشین سازی جایگاهش را با ارائه دیدارهای خوب و نتایج قابل قبول بدست آورده و با اقتدار در لیگ باقی می ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۲۲:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۵
ماشین سازی برای رسیدن به آمادگی و خودباوری در تعطیلات نیم فصل با تراکتور سازی که پرقدرت و مدعی قهرمانی است، دو دیدار تدارکاتی برگزار کند.
آخرین اخبار