علی خاکزاد گفت: فقط مهرداد بایرامی با مسئولان تسویه کرده و جدایی 10 بازیکن اصلا صحت ندارد.

خاکزاد: جدایی 10 بازیکن از ماشین سازی صحت ندارد / دنبال جذب بازیکنان زیادی در تیم هستیمعلی خاکزاد در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره شرایط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در تعطیلات گفت: اکنون تیم تحت هدایت فرهاد کاظمی بسیار با روحیه و منظم بوده و تمرینات فشرده ای را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به این که در تعطیلات نیم فصل به سر می بریم برای کسب نتیجه لازم سعی داریم بازیکنان را آماده مسابقات کنیم.

وی در خصوص جدایی 10 بازیکن از تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد: مگر می شود به یکباره 10 بازیکن از تیم جدا شوند،این خبر را تکذیب می کنم.تنها کسی که از تیم جدا شده و با مسئولان باشگاه تسویه کرده مهرداد بایرامی است .

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره عملکرد مسئولان تیم در فصل نقل و انتقالات هم گفت: مسئولان تیم در راستای جذب بازیکن تلاش می کنند. باید بگویم تاکنون از 10 بازیکن و بیشتر در تیم  تست گرفته شده اما هنوز نتیجه تست نهایی نشده است. بازهم مسئولان در حال رایزنی با دیگر بازیکنان هستند که تا سه روز دیگر نتیجه نهایی اعلام می شود. البته در این روزها فقط فردین عابدینی جذب ماشین سازی شده و در تمرینات تیم حضور دارد.

خاکزاد در پایان یادآور شد: امیدوارم که با جذب بازیکنان جدید و درایت کادر فنی حرکت رو به جلو تیم در لیگ شانزدهم را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار