خاکزاد گفت: پیشنهاد ادامه همکاری را به خانزاده مطرح کردیم اما وی دید مثبتی به پیشنهاد همکاری که از لیگ سوئد دریافت کرده، دارد.

علی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جذب محمد رضا خانزاده در فصل نقل وانتقالات زمستانی اظهار کرد: فرهاد کاظمی علاقه مند است تا محمدرضا خانزاده را جذب کند اما با توجه به اینکه خانزاده از لیگ سوئد هم پیشنهاد دریافت کرده است بعید است به ماشین سازی بیاید. باید دید سرانجام خانزاده با پیشنهاد ماشین سازی موافقت می کند یا برای ادامه فوتبال حرفه ایش به کشور سوئد خواهد رفت.

وی در ادامه به مسئله صدور رضایت نامه آندارنیک تیموریان اشاره و تصریح کرد: باید بگویم آندرانیک تیموریان از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان است که طی حضورش در تیم ماشین سازی زحمت زیادی کشید، با توجه به خواسته وی در مورد حضورش در استقلال در سال پایانی فوتبالش، فرهاد کاظمی اجازه داد که آندو در نیم فصل دوم از جمع ما جدا شود در همین راستا رضایت نامه اش صادر شد و  امیدواریم هرجا که هست موفق باشد.

خاکزاد در خصوص دیدار حساس تیمش برابر گسترش فولاد گفت: بدون شک دیدار تیم فوتبال ماشین سازی برابر گسترش فولاد تبریز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برد در این دیدار ضامن ماندگاری ماشین سازی در لیگ خواهد بود، باید بگویم ما در این دیدار محکوم به برد هستیم و در راستای این هدف گام بر می داریم.


وی در ادامه افزود: در روزهای اخیر تیم ماشین سازی تمرینات منظم و منسجمی داشته و شک نکنید فرهاد کاظمی این تیم را از خطر سقوط نجات می دهد و جایگاهش را در جدول ارتقاء می دهد.


خاکزاد با پرداختن به تیم گسترش فولاد تبریز هم عنوان کرد: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و برای برد در برابر ما به میدان می آید. جایگاه گسترش مناسب است و با بهره گیری از این دو فاکتور پیشرفت قابل توجهی کسب کرده است.


خاکزاد یاد آور شد: امیدوارم در برابر گسترش فولاد بازی خوب و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم شاهد باشیم و با کسب سه امتیاز این دیدار روزهای خوبی را در آینده برای هواداران تیممان رقم بزنیم.


انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار