مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها در دستور کار مجلس قرار دارد.

تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها در دستور کار مجلسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی پورعلی مطلق در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: طرح تغییر زمان ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود.
وی گفت: پیرو زمان برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت باید جدول زمان بندی هر یک از این انتخابات بر اساس قانونی تطبیق داده شود و بر این اساس زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از هشتم اسفند به مدت هفت روز، ریاست جمهوری از 22 تا 26 فروردین و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز از 30 اسفند تا ششم فروردین است.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور افزود: با هدف ایجاد فضای مناسب برای حضور داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام تعطیلات عید پیگیری می شود تاریخ ثبت نام داوطلبان تغییر ییابد و همزمان با ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس و یا تاریخی دیگر در اسفند انتقال یابد.
پورعلی مطلق افزود: لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور در دست تصویب است و در آن حتی برای نحوه برخورد با تخلفات شعبه خاصی دیده شده و مجریان و ناظران این تخلفات را گزارش  می دهند و پیگیری می کنند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.