سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: 30 اسفندماه سالجاری نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز می شود.

آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نبی‌الله خون‌میرزایی، سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با بیان اینکه نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه تا 6 فروردین‌ماه 96 انجام می شود، بیان داشت: در دست داشتن گواهی نداشتن سوء پیشینه برای نام‌نویسی از داوطلبان الزامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه مدارک لازم برای ثبت‌نام از داوطلبان دراخبار سایت فرمانداری درج شده است، تأکید کرد: لازم است که داوطلبان پیش از ثبت‌نام حضوری، گواهی عدم سوء‌پیشینه خود را اخذ و ثبت‌نام را نیز به روزهای پایانی موکول نکنند.

خون‌میرزایی در خصوص امکان ثبت‌نام داوطلبان برای افرادی که تاکنون نسبت به استعلام و اخذ گواهی سوء‌پیشینه خود اقدام نکرده‌اند، بیان کرد: دفاتر پلیس + 10 ملزم هستند که  برای انجام امور استعلام فعال باشند؛ در حال حاضر فرمانداری اهواز همچنان به داوطلبان متقاضی معرفی‌نامه ارائه می‌دهد که بتوانند از طریق دفاتر پلیس + 10 برای اخذ گواهی عدم سوء‌پیشینه اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز اذعان داشت: اگر همین امروز نیز افرادی برای اخذ معرفی‌نامه به فرمانداری مراجعه کنند، به آن‌ها ارائه می‌شود، اما ممکن است که گواهی عدم سوء‌پیشینه تا زمان ثبت‌نام به دست آن‌ها نرسد. اگر این گواهی تا ششم فروردین‌ماه صادر شود، می‌توانند با مراجعه به ستاد انتخابات ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی همچنین با تأکید بر لزوم خودداری داوطلبان از تبلیغات زود هنگام، تصریح کرد: تحرکات افراد و گروه‌ها در فضای مجازی برای تبلیغات توسط پلیس فتا رصد می‌شود، بنابراین لازم است داوطلبان به این مسأله توجه لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار