مشهد؛

امضاء تفاهم نامه خادمان سلامت

تفاهم نامه سازماندهی خادمان سلامت میان دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی و دارالشفاء امام رضا(ع) هم زمان با آغاز هفته وحدت در جوار بارگاه منور رضوی امضاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این تفاهم نامه در راستای برنامه های آستان قدس رضوی برای حفظ و ارتقاء سلامت زائران و با توجه به اشتیاق فراوان جامعه پزشکی برای کسب افتخار خدمت به زاءران این آستان مقدس و با امید به آثار وبرکات معنوی این امر برای جامعه پزشکی ایران اسلامی منعقد شد.

سازماندهی خدمات داوطلبانه پزشکی به زائران حریم رضوی با هدف ارتقاء معنوی جامعه پزشکی و تامین سلامت زاءران این بارگاه منور از اهداف و موضوع این تفاهم نامه است.

بر اساس این تفاهم نامه، شناسایی و معرفی و سازماندهی کادر پزشکی و درمانی واجد صلاحیت های عمومی و تخصصی داوطلب خدمت به زاءران، برنامه ریزی وهماهنگی اعزام کادر پزشکی و درمانی و توزیع مناسب خدمت داوطلبانه بر اساس اولویت های مورد نیاز آستان قدس رضوی، نظارت کیفی و کمّی بر ارائه خدمات داوطلبانه کادر پزشکی دانشگاه و نیز همکاری در تدوین و بازنگری و به روزرسانی دستورالعمل های پزشکی و بهداشتی برای حفظ و ارتقاء سلامت زاءران، از تعهدات دانشگاه شهید بهشتی است.

در این تفاهم نامه آستان قدس رضوی نیز متعهد است، تجهیزات و فضای مناسب اراءه خدمات به زاءران را تامین کرده، احکام موقت و داءم خادم سلامت را برای افراددمعرفی شده از سوی دانشگاه متناسب با بازه زمانی تعیین شده برای خدمت صادرکند

بر طبق این تفاهم نامه منعقد شده دانشگاه شهید بهشتی متعهد می شود ظرف یک سال اجرای آزمایشی طرح خادمان سلامت نسبت به تکمیل و اصلاح و رفع اشکالات طرح با هدف تعمیم الگو و جلب هماهنگی با سایر نهادهای درمانی و بسترسازی برای جلب مشارکت آحاد جامعه پزشکی در این طرح اقدام کند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار