چاپ نخست کتاب "بلدچی" نوشته نویسنده لرستانی اسماعیل سپهوند دو هفته پس از رونمایی نایاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به استقبال کم نظیر علاقمندان به کتاب خاطرات دفاع مقدس "بلدچی" گفت: جای خالی یک اثر شاخص در ادبیات دفاع مقدس استان لرستان برای سال ها احساس می شد و اکنون این کتاب توانسته است پاسخ گوی این مطالبه باشد.
امیدی پور افزود:جلد نخست این مجموعه در هفتصد صفحه به بازار نشر عرضه شد و همزمان با تجدید چاپ جلد اول، جلد دوم این کتاب نیز به علاقمندان عرضه خواهد شد.


وی گفت: با توجه به نزدیکی استان لرستان به خطوط مقدم دفاع مقدس، مردم این منطقه خاطرات فراوانی از سال های استقامت در برابر دشمن بعثی دارند و خواندن این اثر یادآور خاطرات پر فراز و نشیب روز های نه چندان دور مقاومت برای مردمان دیار لرستان است. رئیس حوزه هنری لرستان خاطرنشان کرد که "بلدچی" بیش از آنکه خاطرات اسماعیل سپهوند باشد سرگذشت کسانی است اسماعیل آنها را دیده است.
امیدی پور ضمن تقدیر از دفتر ادبیات مقاومت و پایداری حوزه هنری لرستان گفت: باید تلاش کنیم جریانی که پیرامون این اثر ادبی پدید آمده است با چاپ جلد های بعدی اثر استمرار یابد، به نحوی که بتواند زمینه ساز گسترش نگارش و نشر ادبیات دفاع مقدس در این منطقه شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار