کرمان؛

برگزاری کنفرانس شبکه‌های انرژی هوشمند در کرمان

دبیر‌کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با توجه به وجود مناسب زیرساخت‌های مخابراتی و ICT کنفرانس ملی شبکه‌های انرژی هوشمند به مدت دو روز در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مسعود رشیدی‌نژاد با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت در جهت مصرف بهینه انرژی بهره برد گفت: مدیریت مصرف انرژی از بسترهای مخابراتی بسیار ضروری است و مصرف انرژی در استان کرمان باید مدیریت شود.

دبیر‌کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های انرژی هوشمند در استان کرمان برگزار می‌شود افزود: پنج دوره قبل این کنفرانس در تهران برگزار شده است که بنا به درخواست‌های استان و وجود پتانسیل‌های مناسب در کرمان دوره ششم در کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس در تاریخ 29 آذرماه جاری و یکم دی ماه به مدت دو روز در دانشگاه تحقیقات صنعتی کرمان واقع در ماهان برگزار می‌شود خاطر‌نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های اساتید بزرگ علمی کشور و اساتید علمی ایرانی مقیم خارج از کشور از برنامه‌های این کنفرانس است.

وی با اشاره به اینکه حدود 150 مقاله علمی در این زمینه دریافت شده که بین 30 تا 35 مقاله در زمان برگزاری کنفرانس در فواصل مختلف ارائه و قرائت می‌شود افزود: در واقع این کنفرانس یک ظرفیت برای ارائه تجربیات و شنیدن تحقیقات کاربردی در زمینه شبکه‌های انرژی هوشمند است.

دبیر‌کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه شرکت‌های بزرگی در استان کرمان در این زمینه فعالیت می‌کنند تصریح کرد: در کنار محل برگزاری کنفرانس نمایشگاهی برای ارائه دست‌آوردهای شرکت‌های بزرگ کشور و استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.