در طرح همیاران برق دانش‌آموزان ریگانی راه‌کارهای مدیریت مصرف برق را فرا میگیرند تا در جامعه رواج دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین کرامتی‌‌پور مدیر امور برق شهرستان ریگان گفت: در این گردهمایی آموزشی همیاران برق راه‌کارهای مدیریت مصرف برق در ادارات، منازل و ضرورت فرهنگ‌سازی از مدارس تبیین شد.

وی با بیان اینکه طرح همیار انرژی برق با حضور مدیران و دانش‌آموزان مدارس ریگانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در مرحله اول در این گردهمایی بیش از یک‌هزار و 700 دانش‌آموز راه‌کارهای مدیریت مصرف برق را فرا گرفتند تا در جامعه رواج دهند.

کرامتی‌پور عنوان کرد: با استفاده از همین ظرفیت‌ها و فرهنگ‌سازی‌ها مدیریت مصرف برق مانع از اعمال خاموشی به مشترکان ریگانی در تابستان گذشته شدیم.

وی از اجرای طرح همیار انرژی دانش‌آموزی در مدارس شهرستان خبر داد و بیان داشت: این طرح با هدف آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مدیریت مصرف انرژی، بهینه‌سازی و بهره‌وری مصرف سوخت و انرژی انجام می‌شود.

مدیر امور برق شهرستان ریگان گفت: همچنین آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم و کارکردهای انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر و ... به رشتۀ تحریر در آمده به عنوان پروژه‌ای ترویجی و آموزشی مخاطبان خود را با ابزارهای مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با مفاهیم انرژی و حفظ محیط زیست آشنا می‌کند.

کرامتی‌پور تاکید کرد: همیار انرژی به دانش‌آموزی اطلاق می‌شود که علاوه بر تلاش برای تحصیل علم و تربیت در مدرسه به صورت داوطلبانه و با هماهنگی مسئولان ذیربط مدرسه به منظور آموزش و فرهنگ‌سازی در خانواده خود دوره‌های لازم را طی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار