هاشمی مطرح کرد؛

افزایش 14 درصدی بودجه جاری استان تهران

استاندار تهران گفت:در سال 96 بودجه جاری استان تهران نسبت به سال جاری، 14 درصد افزایش یافته و به 540 میلیارد تومان رسیده است.

540 میلیارد تومان بودجه استانی شهر تهران/ 200 هکتار شهرک گلخانه‌ای به شهرک صنعتی قرچک اضافه می‌شود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین هاشمی استاندار تهران در نشست خبری امروز(دوشنبه) اظهار داشت: با شروع به کار شهرک صنعتی قرچک، مقرر شد که در قالب اقتصاد مقاومتی، 200 هکتار از این اراضی تبدیل به شهرک گلخانه‌ای شود.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی قرچک با 9 صنف از جمله اصناف پوشاک، کفش، آجیل، کش بافت و ... شروع به کار کرده است.

استاندار تهران با اشاره به منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ادامه داد: متاسفانه این حوزه به طور کامل به فراموشی سپرده شد که براساس آمارها به حفظ محیط زیست، تقویت آب های زیرزمینی، خاک، جلوگیری از سیل و غیره بی توجهی شده است.

هاشمی گفت: درباره احیای منابع طبیعی و آبخیز داری مذاکراتی را با وزیر کشور و دستگاه های متولی از جمله سازمان جنگل ها و ستاد مدیریت بحران خواهیم داشت تا این بحث در استان تهران جدی تر دنبال شود.

استاندار تهران افزود: بودجه سال 96 استان تهران در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس بودجه عمرانی استان در حوزه ملی و استانی 2 هزار و 266 میلیارد تومان مشخص شد که از این مبلغ 354 میلیارد تومان بودجه استانی و مابقی برای پروژه‌های ملی و استانی اختصاص یافته است.

هاشمی تأکید کرد: بودجه جاری استان تهران در سال آینده 540 میلیارد تومان است که نسبت به سال جاری 95، 14 درصد افزایش یافته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار