اصفهان؛

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور نائین

به مناسبت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو مراسمی در دانشگاه پیام نور نایین برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس جمعیت هلال احمر نایین طی سخنانی از جایگاه ارزشمند دانش و دانشجو در کشور یاد کرد و گفت : باید به داشتن جوانان و دانشمندانی که از دل همین دانشگاه ها پرورش یافتند افتخار کنیم.
ابراهیم عادل زاده نائینی افزود: همین دانشجویان هستند که به دانشمند و افتخار برای کشور تبدیل شدند و تغییرات شگرفی در اقتصاد ایران اسلامی ایجاد کردند.
وی بیان داشت: اگر ایمان و اندیشه گرد هم آیند و با اکسیر آرمان خواهی و عدالت خواهی همراه شود ، حماسه هایی پدید می آورد که تجلی تاثیرگذاریش ، ماندگار و جاوید خواهد بود.
رئیس هلال احمر نایین اظهار نمود : دانشجویان و دانشگاهیانی که در راستای استقلال، استکبار ستیزی، عدم وابستگی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی و در مسیر تولید علم و بومی سازی دانش، همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند .
وی در پایان به برپائی ایستگاه سلامت و تندرستی ( تست غربالگری فشار خون ) ، فراخوان عضویت و ثبت نام از دانشجویان متقاضی دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه ، توزیع بروشور و ... را از برنامه های اجرا شده در روز دانشجو اشاره نمود .



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.