کرمانشاه؛

در آستانه راه اندازی معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد کرمانشاه هستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: در آستانه راه اندازی معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد کرمانشاه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوذر قنبری در مراسم روز دانشجو که امروز(16 آذر)با حضور استاندار کرمانشاه در تالار علامه امینی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران یکی از نهادهایی که در توزیع عادلانه توسعه در سطح کشور توانسته راهگشا باشد، دانشگاه آزاد اسلامی است که هم اکنون بیش از 400 واحد و مرکز آموزشی در سراسر ایران دارد.

 وی ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز دانشگاه آزاد دارای 9 واحد و مرکز با دارابودن 33 هزار نفر دانشجو است.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: 35 درصد از بار آموزش عالی در استان کرمانشاه بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است و از سویی دیگر افتخار می کنیم که این دانشگاه دارای بیشترین تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور است، بگونه ای که حدود یک سوم دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان شاهد و ایثارگر تشکیل می دهند.

 قنبری خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین رتبه بندی صورت گرفته از دانشگاه های کشور توسط سایت بین المللی سایماگو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در میان تمامی 400 واحد و مرکز دانشگاه آزاد سراسر کشور رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

 وی تاکید کرد: این دانشگاه دانشجویان بسیار متعهد و فعالی دارد که باوجود اختلاف دیدگاه هرگز به سمت کارهای حاشیه ای نرفته اند.

 رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: در طول یکی دو سال اخیر جهش بسیار خوبی در زمینه توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی داشته ایم، بگونه ای که تعداد رشته های ارشد دانشگاه را از 30 رشته به 80 رشته و تعداد رشته های دکتری خود را نیز از چهار رشته با 34 رشته رسانیده ایم.

 قنبری خاطرنشان کرد: ظرف همین یکی دو سال گذشته با تلاش همکاران توانستیم در عرصه ایجاد رشته های پیراپزشکی گام برداریم و در حال حاضر دانشجویان در این دانشکده مشغول تحصیل هستند.

 وی افزود: از آنجایی که راه اندازی معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد کرمانشاه به تصویب رسیده، به دنبال راه اندازی عملی این معاونت در دانشگاه آزاد کرمانشاه هستیم.

 قنبری همچنین از راه اندازی مرکز رشد دانشگاه آزاد کرمانشاه، کلینیک صنعتی دانشگاه و دو مرکز تحقیقاتی دیگر در این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.