اصفهان؛

راه‌اندازی ایستگاه سلامت و امنیت در بخش چنار رود چادگان

بخشدار چناررود شهرستان چادگان گفت: در ایام عید نوروز ایستگاه سلامت و امنیت در بخش چناررود راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش موگوئی اظهار داشت: بخش چناررود در غرب شهرستان چادگان قرار دارد، یکی از مسائلی که ادارات باید به آن توجه داشته باشند آماده‌سازی زیرساخت‌ها فرهنگی و تفریحی برای استقبال از مسافران نوروزی امسال است.

وی افزود: بخش چناررود با توجه به وجود امامزاده اسماعیل در فراموشجان و امامزاده خواجه محمد در پرمه همه‌ ساله پذیرای مسافران و زائران بسیاری از اقصی نقاط استان و کشور است که با ورود به این منطقه هم زیارت می‌کنند و هم از آب و هوای بسیار مطلوب و مکانی آرام، یک روز خود را در این بخش سپری می‌کنند.

بخشدار چناررود شهرستان چادگان  در ادامه گفت: کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته فرهنگی و گردشگری، خدمات بهداشتی، رفاهی نظارتی، حمل‌ و نقل، انتظامی و کمیته ارزیابی با مسؤولیت بخشداری چناررود تشکیل شد.

موگوئی اضافه کرد: کمیته‌ها در اسرع وقت با برگزاری جلسات هماهنگی مقدمات کار را فراهم کرده و ضمن رفع مشکلات از 15 اسفند تا 15 فروردین 96 به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی خواهند کرد و در همین زمان هیچ‌گونه عملیات حفاری در سطح بخش انجام نخواهد شد.

بخشدار از راه‌اندازی ایستگاه سلامت و امنیت در بخش چناررود خبر داد و عنوان کرد: به‌ منظور رفاه حال مسافران و گردشگران دو ایستگاه سلامت و امنیت در این بخش راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطر در پایان خاطر نشان کرد: در ایستگاه‌های سلامت و امنیت غرفه‌های فروش محصولات محلی و غرفه معرفی اماکن تاریخی منطقه نیز در این ایستگاه برپا خواهد شد تا مسافران را راهنمایی کنند.

وی بیان داشت: پلیس‌راه، هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان و اداره راهداری در ایستگاه مستقر می‌شوند تا نسبت به خدمات‌رسانی در زمینه‌های جاده‌ای و پزشکی به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی کنند.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار