اردبیل؛

بازسازی 30 درصد مدارس در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد مدارس اردبیل نیازمند بازسازی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری افزود: در حال حاضر 30 درصد مدارس اردبیل نیازمند بازسازی هستند که بسیاری از این مدارس با بافت و معماری قدیمی بوده و درصد هستیم در صورت تامین اعتبارات این مدارس را بازسازی نماییم.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی و مقاوم‌سازی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با برنامه‌ریزیهای انجام شده مدارس فرسوده و قدیمی اردبیل مقاوم‌سازی می‌شود تا دغدغه و نگرانیهای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در این زمینه برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه نظارت همه‌جانبه‌ای بر احداث فضاهای علمی و آموزشی در اردبیل وجود دارد، گفت: مطابق با آیین‌نامه ارائه شده تمام ساخت و سازهای آموزشی با استانداردهای نوین انجام می‌‌شود و خوشبختانه در این مورد هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

ناصری از برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات از وزارت آموزش و پرورش که توسط کمیسیون تلفیق تصویب شده است، خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود با جذب این اعتبارات بتوانیم بافتهای فرسوده آموزشی مدارس قدیمی اردبیل را مقاوم‌سازی کنیم، چرا که این موضوع یک نیاز اساسی برای استان اردبیل محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، بازسازی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.