خاش؛

فاصله خاش تا بزمان 200 کیلومتر نزدیک می شود

فرماندار خاش گفت: اجرای کامل محور اسکل آباد- گوهرکوه- بزمان فاصله بین خاش و بزمان را حدود 200 کیلومتر کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،چاکرزهی در بازدید از اداره راه و شهرسازی نوک آباد خاش افزود: قطعه نخست محور اسکل آباد- گوهرکوه- بزمان 47 کیلومتر طول دارد که گوهرکوه، چاه درختی و زیروکی را به هم متصل می کند.

وی بیان کرد: قطعه دوم این محور 43 کیلومتر طول دارد که در ادامه مسیر (قطعه نخست) پس از عبور از دشت بزمان در 20 کیلومتری شمال بخش بزمان به محور بزمان- ریگان متصل می شود.

چاکرزهی ادامه داد: این محور 90 کیلومتر طول و 11 متر عرض دارد که به منظور رونق بخش کشاورزی، اقتصادی و افزایش رفاه شهروندی ساخته شده و در اشتغالزایی، ارتقای مناسبات تجاری بین کشورهای پاکستان و ایران، تسریع در صادرات و واردات کالا و تسهیل در تردد به استانهای همجوار تاثیرگذار است.

فرماندار خاش گفت: حدود 36 کیلومتر از اجرای این پروژه در حوزه شهرستان خاش باقی مانده که نیازمند تامین اعتبار برای آسفالت است.

وی بیان کرد: عملیات کوه بری در محدوده سخت گذر این محور در حوزه خاش به پایان رسیده لذا به همت اداره کل راه و شهرسازی استان به ادامه کار نیاز می باشد.

فرماندار خاش افزود: بخش بزرگی از پروژه راه آهن نیز در حوزه شهرستان خاش از ماهها قبل عملیاتی شده و در حوالی اسکل آباد و حاشیه تفتان در حال کار است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: فاصله ، خاش ، بزمان ، نزدیکتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار