پیرو درخواست های مکرر جوانان دهلرانی و ابراز گلایه مندی از عدم پخش دوباره فوتبال باشکاه های اروپایی از صدا و سیما، بحمدالله هم اکنون باحضور امام جمعه دهلران و جمعی از کارکنان واحد فنی صدا و سیما، این مشکل حل شده است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امام جمعه دهلران اظهار داشت : درخواست ها، تلفن ها و پیام های زیادی از طرف مردم عزیز دهلران علی الخصوص جوانان غیور منطقه در این خصوص را دریافت نمودم و جهت رفع این مشکل پیگیری های زیادی بعمل آمد.

وی ادامه داد: هم اکنون طبق آزمایشات بعمل آمده، کلیه موانع فنی حل شده است و جوانان و فوتبال دوستان عزیز در دهلران می‌توانند از امشب به راحتی مسابقات فوتبال را تماشا کنند.

وی بیان داشت: لازم است از همکاری صمیمانه جناب مهندس شیروی مدیرکل صدا و سیمای ایلام ، جناب مهندس سلیمانخانی معاون فنی و همچنین واحد فرستنده های تلویزیونی و FM صدا و سیمای ایلام در این خصوص تقدیر نمایم.

حجت الاسلام درپایان بروز چنین مشکلاتی را نتیجه نبود زیرساخت های مناسب دانست و  بیان داشتت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان دهلران نبود زیرساخت مناسب در بیشتر بخش ها است که بنده به شدت از اینگونه کمبودها انتقاد دارم و امیدوارم مسئولان بصورت جدی و هرچه سریع تر به این موضوعات رسیدگی کنند.

از اینکه بار دیگر امام جمعه محترم دهلران به زحمت افتادند و این مشکل جدی را مرتفع نمودند کمال تشکر را داریم و امیدواریم بازی ال کلاسیکو امشب را به راحتی مردم ببینند









 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، دهلران ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.