نماینده مردم در مجلس بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های شهرستان مهران تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سلام امینی در دیدار با مردم شهرستان مهران اظهار داشت: از تلاش و پذیرایی خوب مردم شهرستان مهران از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی تقدیر می‌کنم.
 
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تمام توان و تلاش خود را صرف پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی به کار گرفتند.
 
وی ادامه داد: بر این اساس تمام تلاش و توان خود را در جهت برطرف کردن مشکلات شهرستان مهران و توسعه زیرساخت‌های این شهرستان مرزی و گرمسیری به کار خواهیم گرفت.
 
امینی همچنین از افزایش زمان پوشش تعرفه برق منطقه گرمسیر مهران از 6 ماه به 9 ماه خبر داد و گفت: این طرح به صورت جدی در دستور کار نمایندگان مردم ایلام در مجلس قرار دارد.
 
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان مهران مسائل مشکلات و مطالبات خود را در حوزه‌های مختلف به اطلاع اینجانب برسانند تا در راستای رفع مشکلات آنان تلاش بیشتری صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: سعی شده مشکلات در بخش‌های کشاورزی، صنعت و اشتغال و ... مردم ایلام شناسایی و در راستای رفع آن با همکاری مسؤولان استانی و کشوری تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، امینی ، مهران ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.