معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز از افزایش 2 و نیم برابری دوربین های ترافیکی شهری در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ناصر شمس معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز در همایش گرامیداشت سالروز جهانی معلولین از 2 و نیم برابر شدن دوربین های مدار بسته شیراز خبر داد و گفت: این موضوع باعث کنترل سرعت و شدت جراحت در سوانح رانندگی در شیراز بوده است تاجایی که در آبان ‌ماه این آمار به صفر رسید و این در شیراز بی سابقه بوده است.
شمس با بیان این که شهرداری شیراز همواره در ساختن شهری ایمن تلاش می کند، افزود: چرا شهر فرهنگ در کشور باید شاهد از دست دادن شهروندان خود در سوانح رانندگی باشد و در همین راستا از شهروندان شیرازی درخواست کرد در برنامه هایی که از سوی شهرداری شیراز در این راستا برگزار می شود، حضور به هم رسانند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تصادفات رانندگی نقش بزرگی در ایجاد معلولیت در جامعه ایفا می کنند و اضافه شدن دو هزار و 700 معلول جدید به خاطر حوادث رانندگی گواه این مدعاست.
شمس با بیان اینکه در حال حاضر تمامی فعالیت های عمرانی در شهرداری شیراز به رفت و آمد معلولین و سالمندان جامعه توجه می شود، بیان کرد: با توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش این آمار معلولیت در جامعه هستیم.
او خاطر نشان کرد: 50 پل عابر پیاده در این راستا احداث شده است و 100 پل هم در آینده به جمع آن ها افزوده می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز از افزایش 285 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز خبر داد و تصریح کرد: تمامی این اقدامات گامی در راستای تسهیل رفت و آمد معلولین به شمار می آید.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.