آيا ديگر ميتوان زوجي را يافت كه به رغم هزينه هاي فراوان، از برگزاري مراسم ازدواج خود رضايتمند بوده باشند؟ اين روزها با هركسي به گفت و گو مينشينم، اكثريت از بخشي و برخي از زوج ها از كل مراحل جشن عروسي خود شاكي هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چه بسيار عروس و دامادهاي جواني را روزانه ميبينيم كه به هنگام عقد قرارداد با كيترينگ ها، آنچنان مست تعاريف و وعده ها و نويدهاي زيباي آنها ميشوند كه بدون مطالعه و تحقيق بيشتر؛ اقدام به بستن قرارداد مينمايند و در نهايت شب موعود فرا ميرسد و با كوهي از تناقضات و بي برنامه گي آقا يا خانم طراح مواجه ميشوند!


واقعاً اشتباه از سمت چه كسي است؟!


از سمت عروس و دامادان جواني كه بخش نسبتاً عظيمي از سرمايه و دارايي خود و خانوادشان را به اميد يك شب خاطره ساز و آبرومند، در طبق اخلاص قرار داده و تقديم اين مراكز مينمايند و يا از سمت طراحان اينگونه مراسم كه رويايي زيبا در ذهن مشتريان خود ميپرورانند و نهايت خرابه اي از كاخ آرزوهايمان را تحويلمان ميدهند؟ و "اي كاش" هايي كه تا ساليان سال گريبانمان را ول نميكند!


زياد خرج كردن هنر نيست؛ عاقلانه خرج كنيد!


چه عروسي هايي كه ميليون ها هزينه صرف آن ميشود و در آخر با كمال نارضايتي و با كوله باري از حرف و حديث و حاشيه مراسم به پايان ميرسد...و چه مراسم هاي ساده و كم خرجي را نيز ميتوان مشاهده كرد كه به رغم ملاحظات اقتصادي، ميزبانان و ميهمانان كمال رضايت را از مراسم عروسي داشته اند!



از سايت هاي اطلاع رسان مرتبط با عروسي كمك بگيريد!


خوشبختانه به مدد پيشرفت تكنولوژي و حضور آن در اكثر خانه ها و مراكز و با استفاده از سايت هاي كه وظيفه معرفي در زمينه ي عروس و عروسي را دارند، ديگر لزرمي ندارد پا به دفتر اين شركت و آن شركت جهت مشاوره بگذاريد! سايت هايي همچون سايت عروس و تالار... كه به تازگي پرتال سراسري اطلاع رساني در باب ازدواج و عروسي را راه انداخته اند، ميتواند شما را به طور آنلاين و رايگان راهنمايي كنند تا با اطمينان بيشتري جهت انتخاب اقدام نماييد.
منبع: سایت عروس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.